Wewnętrzny System Jakości APSZE.
Bardzo dawno, dawno temu, kiedy:
- Polska jeszcze nie była w Unii Europejskiej
- nie było dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
- nie istniał Rejestr Usług Rozwojowych (RUR) stworzony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP)
- nie istniała Baza Usług Rozwojowych (BUR)
- nie istniała jeszcze Polska Izba Firm Szkoleniowych
- nie istniał Kodeks Dobrych Praktyk w szkoleniach
- nie istniał SUS 2.0 – Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych – PIFSSUS 2.0
- a nawet nie istniała rządząca Partia
czyli w ubiegłym stuleciu i tysiącleciu,
stworzyłem
Wewnętrzny System Jakości APSZE.
Jestem z niego dumny i stosuję do dzisiaj.
A udowdnić mogę to łatwo, bo mam oryginalne pliki .doc z datami stworzenia.
Wewnętrzny System Jakości APSZE
Analiza
problemu
– projekt wstępny
– zdefiniowanie problemu
– analiza potrzeb
– an – ankieta
– ro – rozmowy konsultacyjne
– raport z ankiety i rozmów
– ustalenie hierarchii potrzeb
– szkolenie wstępne
– testy i ocena
– raport dotyczący predyspozycji i umiejętności
– plan ostateczny szkolenia
Przygotowanie
rozwiązania
– przygotowanie właściwego programu szkoleniowego
– przygotowanie materiałów przedkursowych
– akceptacja materiałów przedkursowych
– praca przedkursowa uczestników szkolenia
– akceptacja materiałów kursowych
Szkolenie
personelu
– szkolenie interaktywne
– praca domowa uczestników szkolenia
– analiza pracy domowej przez trenerów
– kolejne szkolenie interaktywne
Zastosowanie
w praktyce
– szkolenie dla menedżerów nadzorujących projekt
– stworzenie systemu i procedur kontroli
– wdrażanie projektu przez trenerów
– coaching trenera
– raport z wdrażania
Efekty
i ich ocena
– ocena treści szkolenia
– ocena poziomu satysfakcji uczestników|
– ocen trenera
– ocena umiejętności uczestników
– raport z ocen po szkoleniu
– ocena efektów działania po 1 miesiącu
– raport po szkoleniu
– ocena 3 miesiące po szkoleniu
– raport końcowy ze szkolenia
Analiza problemu |
– projekt wstępny – zdefiniowanie problemu – analiza potrzeb – an – ankieta – ro – rozmowy konsultacyjne – raport z ankiety i rozmów – ustalenie hierarchii potrzeb – szkolenie wstępne – testy i ocena – raport dotyczący predyspozycji i umiejętności – plan ostateczny szkolenia |
Przygotowanie rozwiązania |
– przygotowanie właściwego programu szkoleniowego – przygotowanie materiałów przedkursowych – akceptacja materiałów przedkursowych – praca przedkursowa uczestników szkolenia – akceptacja materiałów kursowych |
Szkolenie personelu |
– szkolenie interaktywne – praca domowa uczestników szkolenia – analiza pracy domowej przez trenerów – kolejne szkolenie interaktywne |
Zastosowanie w praktyce |
– szkolenie dla menedżerów nadzorujących projekt – stworzenie systemu i procedur kontroli – wdrażanie projektu przez trenerów – coaching trenera – raport z wdrażania |
Efekty i ich ocena |
– ocena treści szkolenia – ocena poziomu satysfakcji uczestników| – ocen trenera – ocena umiejętności uczestników – raport z ocen po szkoleniu – ocena efektów działania po 1 miesiącu – raport po szkoleniu – ocena 3 miesiące po szkoleniu – raport końcowy ze szkolenia |